:)


Click here for Myspace Layouts

Friday, July 1, 2011

penat -,- 1 murid 1 sukan 1 malaysia

    Huhuhuh.. -,- ..
salam.. pent sampi xbernafas aku tahu ...
korg semue mesti kne larikn hari ini, aku dah nk mampus da ,, sekolah  mcm2 ade ... lebih dari  org thu ,, mak2 bap2 pun lari sekali .. malklum lh sekolh aku neh bukn pravice sangt , semue yg nk join , hanyer kne daftar jeh ,, ppgi lg aku dah kne bgun mcm babi , ngntuk aku tahu , aku siap bawak air lg dri uma, perpare , takut haus nnty jalan ... kalau korg nk thu , lwak giler doe , " lawak lh sngtaku mule2 lah yeyeo , nk lari , sampai sekerat jalan dah enat , so jalan lh sampai habis ," yg bestnyer dah xlarat sangt naik kete ngn cikgu sekerat jalan , ingt ampi lh sekolh , rupernyer x . adoii .. da lari2 tuh , tggu mmber cause penat giler agaknyer , lalu at debu2 tebatuk2 aku tahu ... pastuh lalu area umah BF aku , wlah ,.. suke2 tahu . ahhaha.. malangnyer dye xjoin , hari toh yeye lh kter nk follow , follow lm mimpi ye sayang ,, ~~! haha . kawan aku sampi mengah2 .., nk than kepenatan , kawan aku semue dah kedepan da , pegh aku ckp power sial .. :) aku bgga ngn dye ade yg dapt numbo 9,10,11,23 .. hebat doe dyeorg , suke aku .. hahah.. aku ngn lagi 2 mmbe aku , dok berjaln menunju bile nk sampi .. hehe.. last2 sampi jugk aku at sekolh uh blik.. jauh gler kod 5 km , sape nk lari , aku pun dah setengah mati , adoii. sian aku ,, bf aku xdatg ,ingt ley lh lari same dye thu ,, ;) hish .. miss dye lagi... ,. lari22 , sampi dan mals nk thu dapt numbo bpe so terus dodok ... haha.. minum air , aduh bestnyerr ~~!! < feeling > aku tahu . ngtuk terus lena keb , dah blik , pk aku pulk kau nk blik ngn sape haha, tolong , " dalam hati " takut , ingt nk ajak lh bf mmbe balik sekali ngn aku , dyeorg kiter nk singgh cc , aku punn nk xnak jeh ikod dye , kan jadi pe2 , hancuss aku ~~ xmo ... tengok intan ,,, bersuare " yana , yana yana ~~1 jum ar aku hanta koe blik, " aku ponn happy gler2 babi ar , haha, nsb baik de mmbe yang baik cm dye .. sayg dye tahu .. ahahha,.... :) balik2 pk , asal aku xbawk kemere tadi ar .. " mmbe kau ckp henpon pun xley tayang pegh lg kemere , kne rampas mahu xmelalak aku .. haha.. tidakkk!!~~~~~~':)-




lari2 sampi mati .. ahhaha:) harap thun depn ade lg .. boleh lari ramai2 , buat at bukit jalil , lewy jumper semue org kan .. ahahahahha... <3<3

No comments:

Post a Comment