:)


Click here for Myspace Layouts

Sunday, July 3, 2011

huhuhuh.. -,-

"story dr hr jumaat"
hey , mood korg ok .... ??
mood aku mcm babi ar .. aku benci tul .. dah lh ct hr neh ,, ct xley bt aku happy thu , ingt ct ley lh enjoy .. :P
hr jumaat uh , kiterg g mkn durian mak aku belanje , at ss2 pj , korg nk thu rm9 per person ,, pegh mkn sampi munth.. akusampi xlarat gile babi nk mkn , mak aku ckp mkn slow , jb g ade mmbe mak aku dtg , exora club , hahah, suke doe aku , aku neh ptg je kalu ade org aku knl nk dtg mesti ghairah gle, hha, lg2 bapk angkt aku , au ske dy , dye sporting gak ah , korg nk tahu , smpi mkn2 uh aku snap ar gamba2 , then adik aku yg sorg neh mmg kuli aku lh , aku suruh dye npa gamba kau lps aku snap gamba dye , haha, aku neh mmg .. pantg ade kamere , hahahh , dlm 15 cm uh , dyeorg semue dtg , then borak2 mkn2 , dlm mkn2 uh , habis jea durian org yg jual uh , dtg tambah lg durian , korg nk thu berape biji kiteroeg mkn , lebih 50 biji rasenyer , hahaha , power ark , yg aku takut n ngeri , u.noh aku , smpi2 jea , dudukterus mkn , mcm xpenah mn durian , sian tul aku tgok dye , lps mkn uh , dye stop sekejb , aku rase dye panas kod , so muke dye poon dah brup , berenti a minum ar byk 2 then smbg bik ,  adehh~~~ aku ckp byk gler .. lyn~!! hahahah . then dah mkn bilk dlm kul 10 mlm , dyeorg poon ade yg nk ke tempt lain kiterg blik , cause hr sabtu kan ade larian 1 malysia , brg xpreapre agy hahaha, makn jea thu .. sekolh esok xtahu .. :) post untuk hr sabtu da post dulu , cause xsaba2 . hahaha .. `











smlm mlm aku mkn besar , adoi padahal kt umah jiran jea , sedap gile babi ar steamboat dye ,, kiterorg dah mcm family dah , mak mmber aku neh siap ckp lg , kalau nk mkn ckp jea nnty acik buat , OMG , bestnyer .. aku mkn sampi xingt dunie , mkn selambe jea, smp habis isinyer ... hahaha,, sape xknl aku , kalu mkn ,,,, pegh , xpyh ajak , sendiri prgi ,, !!~~ dr pukul 8.45 mlm , smpi kul 11.00 mlm , lepk umah dye je , mkn2 main ngn budak2 tgok tb  umah dye , maklum lh uma dye de ASTRO , umah aku xde mak aku xmo pakai astro at uma bru neh , pakai area jeh , hahah,, miskin .. wkakaka... siap lending2 lg uma dye tgok MISI BETTY slm .. umah dye pgh ,, wlaupun kecik ,dah mcm baglo,, dye msk steamboat dye at luarumah dye ,, panas kiterorg mkn .. maklum lh berjiran , kne lh baek2 , xbaik kalau xtego .. adoii.. sian tul kalau aku , org yg sombong , mmg mintk kaki.. hahaha.. ank makcik uh 2org jea , soerg laki , sorg pempuan , pempuan uh , mcm babi skit , xsuke aku , yg lelaki uh , baik skit ,, bukn bf bru ea , ha nyer mmber ,, bru darjah 5 kod, maklum lh , aku poon kne lh jd dak2 sekejb , bt mlm semlm jea,hahaha... aku suke kalu budk2 uh baik ngn aku,  , kalu ngde2 , nmpk penampa aku .. pehg , berpi ... sian spe pena rase penampa aku .:P !!!~ blik jea umah pk sal esok "nk folow xnak, nk folow xnak"~~.. hurm,, tolong lh , ruginyer aku xfollow kawan aku yg pg TB3 hr neh , rugi2 ... dyeorg dah siap nk amik aku dah , aku pk mesti mak aku xbg .., so cancel jea lh , kawan aku sorg neh , mmg skunk baik gak lh ngn aku , dye siap ckp lh , " sedih kau aku xpegi " adoii , sedih lak aku .., nk wt cm neh , adik aku sorg neh mcm ....... !! mls lh nk kate , adik sendiri kan , xpe .., sabtu neh aku g main bowling ingt nk ajak dyeorg , confirm ar mak aku xbg ,, hurm , rindu nyer " nabihah" soe syg !! harap mmbe aku yg lain  ley happykn mmbe aku sorg neh .. sian dye .. intan , madihah , helmi , syahrul, nora, jennilin , jage byha baik2 ... jgn tinggl dye ,, heheheh .. share is caring kan .. so jgn harap sorg2 jaa, pinjm diri aku bole... hahah,.;)_ korg mmg terbaik ..

No comments:

Post a Comment