:)


Click here for Myspace Layouts

Thursday, July 7, 2011

imbas kembali .. -,-

 assalamualaikum ...
depent topic at ats uh ,
gamba2 neh buat aku happy gle , korg tengok 1 ,1 ea!!
eh2, aku ngn sapea neh , kalau korg nk tahu , neh pic aku ngn bpk x-bf aku , azeem , ade dye syameena .. bpk dye teringn sangt nk bergamba dengn aku , apelg snap jela , by nikon azeem .. thank azeem , walaupun koe x-bf aku ttp ingt kaubeb ...

neh time aku dengn adik2 at tiara beash resort , family day kiteorg jea , hehe , neh time aku stand 6 kod , aku poon lupe hahaha , maklum umo meninggkt so lupe , wkakak..

neh bawa sekali ngn adik kecek aku , maunyer xlemas , hahahah .. sebelh uh , adik pempuan aku , hehehe ...

aku suh adik aku sambut akik kecek aku , takut tengelam , cause dalam ..

neh at s,kanching je , engn family aku , tengok berok , hahaha ..
neh at dalam playground at petrosains , hehe , jd dak2 kejb ,, suke gile aku thu , time uh ,, thank amma ..

neh mama aku cun an , hehehehe.
best main air , time neh aku terjun sungai jeh belakang uma , hahaha ... bukn uma aku , umah arwah wan aku , teringt lg at dye , syg wan aku sesangt dye ar mmbear kn aku dr kecik , huhu~~~
neh pic bf aku , sje selit2kn , bju merah uh , dye , xhensem mnea ,aku thu bf korg lh pling hensem ... hehe
* k lau terslh o xfahm soe .. ) xde manusia yg semprna dalm dunie neh /...

No comments:

Post a Comment