:)


Click here for Myspace Layouts

Wednesday, July 6, 2011

-,-

 assalamualaikum ...
disebbkn aku xde title,
 hentam sama wa nyer story .... firstly aku mmg xfaham dengn mmbe2 aku 5 org neh ,,. " BYHA, DYHA, INTAN , ATIKAH , JENNILIN , NORA , termasuklh aku 6 org lh kan !~ so , smlm kiteorg mmg xbertegor sapea lh antare " dyha , atikah , intan ... masuk jeh kelas , kiteorg terus gadoe2 mulut , punce dr mnea ade xpasti yg aku tahu , si atikah neh , otw bg surat at aku ,, korg nk thu peh yg die tulis " we , kalau koe batak sangt nk kawan dengn byha uh , pergilh , aku xkesa, koe jgn ingt kiterog nk hancurkn hubungn ko dengn alif , cm sial lh koe neh , !~" pastuh aku blas, "wa de kesah lu nk ckp pe pun .. . aku xcakp pun aku batak ngn byha .. " , then surat tuh dipostkn semule... wkakak... then aku rase aku dah mls nk masuk campur time dyeorg lawan2 mulut .. ckp itu ckp ini,, aku diam jea.. nnty dyeorg benci aku pulk.. aku xtaknk org benci aku ... fedup dah au .. sian at aku .. selalu aku yg kne .. ;(( huhuhuh... aku tengok intan pun dah diam .. atikah dengn dyha , nora dengn byha ... lantak lh dyeorg , then time uh , mase agame , ustazah pun bersuare ar kejb , " kalau nk gadoe sangt meh sye anta pe bilik DISPLIN " dengr je bilik displin semue diam .. hahah . budk2 laki semue tgok dyeorg bergadoe .. malu doe.. hahaha, lagi2 danial.. hahah .. usya dr belakang , koe ingt aku xnampk keh beb ... mase lak dah habis .., so kiteorg pun berpecah lh , tingglkn byha dengn dyha lm kelas dye , kiteorg gerak g kelas kiteorg .. masuk je kelas , kiterog lak , xbertegor sape... aku try lh anta surat at dyeorg lak,, sjea wt2 tnyer " we intan koe bwk ark buku sejrah" intan " x" aku " koe mara ea" lex ar , koe sendiri ckp , kite 1 kelas mnane ley gadoe... " dte bals punyer panjg bejele.. mls ar nk citer .. lntk p lh , bukn aku kesa puunn,, WTF ... benci aku tahu .. then hr neh ... ade PJ , xtahu lh pe akan jadi nnty , seram pulk aku tengok hahaha.,....
* k ar kalau tersalah eje keh , terkurg keh .. soe... what the hell nk kutuk" !~~

No comments:

Post a Comment