:)


Click here for Myspace Layouts

Sunday, June 12, 2011

we, esok skolh.!!

hi..
korg nk thu ..
aku xde mood mau sekolh tahu .. cuti pun rse sekejb sbgt .. xsuke.. penglaman manis pun xlupe lagi.. pnt pun xhilng la.. nsb baek kasut sekolh aku yg neh belum basuh .. hehek .. bju da susun , baju belum lg nk digosok .. tgok lh , besok pg kalik.. mals nk prepare awal2 .. dengn pening kepale nyerr .. hish . aku xtahu lh , knpe family ak hr neh semue pakat pening keple . wadoh .. nk p klink mintk ubat jb ..:) mals pulk mahu begerak lantak lh ..:P kalau da pengsan uh , bru begegsa kesane .. ahaha..,. we .. lari topic skit ... koe nk tahu .. jumaat aku g ganu , aku ade konvoi with eocm yg lain than , terserempak dengn ex-boyfriend aku .. peghh !! HOT babi .. jeling maut rasenyer dye bg at aku .. apelg aku pun jeling lh .. dye pk jeling dye CUN .. bla la... :P btw dapt la jgk tengok muke dye uh ..:) sumbong kod dye .. xtahu la npea..!! lagi2 da de couple skunk dye pk ak nk ke at dye lg .. :P da la .. msuk topic blik .. sje jeh . aku nk luahkn .. BABI ...
k ar mls nk tulis ar .. pnt .. k bye salm...

No comments:

Post a Comment