:)


Click here for Myspace Layouts

Saturday, June 25, 2011

result ;(


we ,
result aku teruk mak aku cakp.. huhu.. ;(
nasib baik still ley UNLINE , thank mum ...
pg tadi bapk aku pegi amik at sekolh apelh cikgu bg tahu pasl aku at sekolh ea .. !!~~ seram pulk ..
.. ingt balik kne lh mara , than mak terus terg ngn family aku ckp mmg yg susa lh exam kali neh , mmg xley skor .. hehek.. then mak aku cakp mengedik dekt sekolh , berinternet kat umah mane yer xgagal,,.. muke aku time dah nk menagis da .. tahan sampi tetido ..huhu... sedih doe.. nsb baek mlm neh mak aku kuar ngn family aku ngn adik aku nk rest at umah n mau UPDATED blog ... mama papa soe.. xdapt mmberi kejayann .. hehek , padal dapt numbo 12 , bf dapt numbo 14 .. adoii , lebe kurg neh ... saba jela..

No comments:

Post a Comment