:)


Click here for Myspace Layouts

Friday, June 17, 2011

ngeri sial...

hi...
pegh..
slm aku perjalan pulang dari batng kali , ada minum2 dengn exora yg lain .. aku happy jea cose dapt gak ikod.. kalau xdok uma lg busan .. so follow jea walaupon duk lm kete.. ade gak mamat2 hensem at batang kali uh ..  PFTTTT.. happy tahu.  aku pun buat2 la baejt cun .. hehek sape xknl aku .. :P so korg kene pahm aku .:) dapt gak aku tgok uncle2 aku .. hehek . pastoh dah pukul 12 mlm keteorg chau dulu .. da la ade roadblock.. than depn skit ade kemlngn sram ..  sebuah lori AIS , bertembung dengn van yg merangkumi 6 org dan melibat kn sebuah kerete civic HONDA,, dengn jelas aku nmpk seorg remaje mungkin perempuan mungkin lelaki berdarah2 di lengilis lori ais .. ya aalh , hanya tuhan saja boleh meyelamtkan nyawa mereke.. aku serik meliht kijadian tu tahu... kesian sangt ... :(

No comments:

Post a Comment